Post by riswotisavea on Feb 4, 2022 1:08:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blades of Brim ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blades of Brim IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Blades of Brim 2022 version ▞▞▞
Mahtava peli! Ainoa syy antaa 3 tähteä on se, että en saa yhteyttä Facebook-sivullesi. Ratkaise ongelma!!!!
Antaisin tälle pelille vain 4 tähteä, koska musiikki on niin ärsyttävää, että latasin tämän pelin toiseen puhelimeeni, musiikki oli sama n ärsyttävää. Mutta sanoisin, että säätimet ja muut asiat ovat täydellisiä. Mutta pls korjaa tämä ongelma.
Pelin kannalta se on aivan mahtavaa, mutta kun saan joitakin miekka-skinejä tai minkälaisia skinejä arkuista, ostan kolikoilla. Ne vain katoavat seuraavana päivänä, minulla oli 3 harvinaista ja 1 eeppinen miekkaa, jotka katosivat seuraavana päivänä
Hei, rakastan tätä peliä, ostettavaa on niin paljon, minä (9-vuotias) ja siskoni (7-vuotias) pelaamme sitä ja me vain ihailemme sitä. Jos saan, kerron sinulle joitain ehdotuksia pelistä. Mitä jos lisättäisiin uusi hahmo , kuten ehkä kilpikonnamies , hänellä on kuori , ja ehkä musta naamio , ja miehen pää , kilpikonnan jalat ja hänen nimensä on ( Shell - man ) , sinun ei tarvitse jos et halua , mutta toivottavasti päivityksiä tulee pian lisää ........... Heippa , sybo games !
se oli hyvä peli, mutta en voi siirtää pelitiliäni toiseen puhelimeen, olen linkittänyt tilin fb-sivulleni, mutta se ei kuitenkaan lataudu uuteen puhelimeeni, toivoen, että saan apua pelin pelaamisen jatkamiseen EDIT( 26.7.19.): Olen lähettänyt sähköpostia asiakastukeesi, odotan vastaustasi
Hakuun A Model Demonstrates Hat at liittyvää ...
Tämä peli on hauska, sillä siinä on tehtäviä sinun tehtäväsi ja hirviöitä, joita voit tuhota. Sinun pitäisi todella kokeilla tätä peliä! On vain yksi ongelma, se on todella hidas, sen pitäisi olla paljon nopeampi. Vaikka se on silti hauskaa, pikkuveljeni rakastaa tätä peliä niin paljon. Minäkin pidän siitä
Tämä toiminta ei kuitenkaan muuta kahden entisen ystävän välistä vihasuhdetta. ... Dam Simbai järjestää tapaamisen Brim Simbran ja Duke Maddoxin kanssa
Peli on hyvä, mutta syy miksi annoin sille vain kolme tähteä johtuu siitä, että ruudulla tapahtuu liikaa peliä pelatessa, vihollisia on vaikea havaita varsinkin kun juoksee nopeasti, muuten se on hyvä peli. suositella.
Ääniongelmia oli! Puhelimeni kestää raskaita pelejä, mutta ääni on kuin häikkää ja hidastettua, mutta pelattavuus on normaalia. Korjaa tämä
Ilmainen Generaattori Valuutat Ja Helmiä Varten Blades Of Brim ...
mikä parasta, rakastan sitä, eikä teitä ole ärsyttävää mainosta, joten asenna se
päivityksen jälkeen en näe pisteitäni, elämääni, lisäyksiäni, kolikoita, lisäysten kestoa ja tulostaulu on juuri korjattu samalla numerolla. Kun juoksu on ohi, se näyttää mustaa näyttöä ja taustamusiikkia. plz korjaa tämä mahdollisimman pian tämä on suosikkini offline-pelissä. Olen pelannut 8 kuukautta ja katsonut näitä bugeja, mikä teki minut surulliseksi😭😭
Blades of Brim mod apk (ilmainen ostos) v2.19.3. Blades of Brim mod apk (Free Shopping) v2.19.3. Blades of Brim mod apk (ilmainen ostos) v2.19.3
Tämä peli on perseestä. Aluksi asensin sen ja se vaikutti hyvältä, mutta myöhemmin yritin asentaa sen uudelleen, mutta se kieltäytyi yli kolmen ajan. Se vain vei tietoni ilman syytä. Luota minuun, se on huonoin peli 😡😡😡😡😡😡
Tämä peli oli hieno ja kaikkea muuta...kunnes he päivittivät sovelluksen...olen rehellinen... siinä on joitain hienoja uusia ominaisuuksia, mutta sitten tämä päivitys sopii paremmin huippuluokan laitteille, koska se viivästyy. paljon... voit kuvitella, mitä "juoksu" peli voi olla, jos se viivästyy... vie siitä hauskaa
Paljon bugeja Samsung Galaxy Note 8:ssani tämän päivityksen jälkeen. Pisteitä ei näkynyt päällä juoksemisen aikana, musta näyttö ajon jälkeen.
Tää on kyllä mahtava peli aina jotain kivaa😄
Kun yritän saada ilmaisia arkkuja tai päivittää päivittäisiä tehtäviä, se sanoo, että minun täytyy muodostaa yhteys Internetiin, mutta silti pelissä ei ole ongelmia näyttää minulle mainoksia tai muodostaa yhteyttä Google Playhin tai Facebookiin.
Olen todella pahoillani, mutta se musertaa ja bugisee... Rakastan tätä peliä, mutta Bug vaikeuttaa pelaamista...
Grand theft auto cheats pc Download sims 3 for android You mean like telling ... suomi arvat peliautomaatti Blade Ilmaista pelirahaa ilman talletusta 2015
Toistuva peli, viholliset ja säätimet. Ei ole selvää, milloin tasot päättyvät. Työnnä pelaaja kuluttamaan rahaa koko ajan. Säälittävä tarina. Todellista roskaa ikävä kyllä.
Upea peli, erittäin hauska ja koukuttava, mutta se vanhenee, koska päivityksiä ei ole.
Minulla on muistiinpano 9, eikä se ole yhteensopiva sen kanssa... korjaa se
Paras en voi muuta sanoo😅
Nautinnollinen peli viimeiseen päivitykseen asti. Tuntuu nyt viiveeltä, ehkä fps on alennettu. Kaikki sydämet ja ajastimet ovat piilossa, joten en tiedä milloin voin käyttää kykyjäni tai kuinka paljon elämää minulla on. En myöskään voi nähdä nykyisiä tehtäviäni pysähtymättä. Myös kaatuu kuoleman jälkeen, joten saanko jopa juoksuni? Oletan, että nämä korjataan, mutta tämä päivitys on tehnyt pelistä käytännössä pelikelvottoman. Näyttää siltä, että minulla on keskeneräinen päivitys, jota ei ole testattu tarpeeksi.
Rakastan pelattavuutta ja grafiikkaa, mutta se, että se kysyi minulta jokaisen pelin jälkeen, arvostelenko sitä, ärsytti minua.
Minulla on valtava ongelma... Aina kun yritän avata arkkuja lenkin lopussa tai päävalikossa, se sanoo "Avaa napauttamalla" ja rintakuvake näkyy yläreunassa, mutta en voi tehdä mitään... Se ei älä anna minun avata. Ja en voi painaa takaisin pelataksesi. Minun on suljettava sovellus manuaalisesti ja avattava uudelleen, jotta voin pelata
LOL
Tarvitsevat lisää päivityksiä, joiden hahmot vaihtavat ääntä kuollessaan ja korjaa virheet
Oli hauskaa, kunnes voitin Magma-luolat. Voisitko lisätä tasoja, koska olen jo voittanut sen??
Tämäbelionmailmanbahrasbeli
Tee juoksuanimaatiosta sujuvampaa kuin metrosurffaajat. 🔥 Ja tee tästä pelistä hieman helppo, jotta pelaaja voi pelata pitkään. 😉
Peli on kunnossa, ei kovin koukuttava, muuttuu samanlaiseksi ja tylsäksi ajan myötä Kaatuu jatkuvasti Menetin kaiken edistymiseni Unitalling se Kun 10-vuotiaani saa laudan
Tämä peli on erittäin hauska ja siinä on erittäin hyviä hahmoja
Pidän pelistä, mutta se ei ole päivitys, koska he eivät ole uusia hahmoja, ihoa ja muita asioita😭😭😭 Päivitätkö sen pls🙇
Menetin kaiken edistymiseni, koska en ole tarpeeksi tyhmä omistaakseni Facebook-tilin. Pitäisi pystyä tallentamaan Play-tilin kautta, kuten melkein JOKAINEN MUU PELI.
Palasin asentamaan pelin uudelleen. Tallensin edistymiseni pilveen. Mutta kun palasin, kaikki oli poissa. Kehittäjät tehkää jotain
Hieno sovellus. Olisi hienoa, jos voisimme tallentaa pelin edistymisen pilveen. Kun vaihdamme laitetta tai asennamme sovelluksen uudelleen, meidän on pelattava alusta. Tämä on tämän pelin haittapuoli. Kaikki edistys ja kovalla työllä ansaitut asiat ovat menneet, ja meidän on aloitettava ensimmäisestä, mikä on harmillista
Jos tykkää Subway surferista niin kuuluu myös tästä.
Ajanviete peli tosi hauska ja koukuttava
Rakastan peliä heidän tavallaan, varsinkin kun kutsun lemmikin, rakastan peliä todella paljon. Mutta miksi poistin kaksi tähteä, johtuu siitä, että ennen kuin löydät uuden sankarin, vaatii paljon vaivaa. Siksi poistin siitä kaksi tähteä. enkö ole oikeassa
Hei...en voi asentaa sovellusta, koska kun latausprosentti saavuttaa 99 %, se alkaa alusta uudestaan 1 %:ssa ja se on niin noloa... Tuntuu kuin tuhlaan aikaani.....Toivon, että korjaat tämän .